Ważne
ZASADY ZGŁASZANIA REKLAMACJI

Fundacja Tukan dokłada wszelkich starań, aby zapewnić najwyższą jakość szkoleń. Mimo to, mogą się zdarzyć sytuacje, w których uczestnicy będą chcieli zgłosić reklamację.

Termin zgłaszania reklamacji: Reklamacje można zgłaszać w ciągu 14 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje zgłoszone po tym terminie nie będą rozpatrywane

Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej. Można to zrobić poprzez:

  • Wysłanie wiadomości e-mail na adres: biuro@fundacjatukan.pl
  • Wysłanie listu na adres: Fundacja Tukan, ul. Tużycka 12, 03-683 Warszawa

Treść Reklamacji: Reklamacja powinna zawierać:

  • Imię i nazwisko uczestnika
  • Datę i nazwę szkolenia
  • Szczegółowy opis problemu
  • Oczekiwania dotyczące rozwiązania

Rozpatrywanie reklamacji: Fundacja Tukan zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania. O wyniku rozpatrzenia reklamacji uczestnik zostanie poinformowany drogą, którą zgłosił reklamację (e-mail lub listownie).

    • Możliwe rozwiązania w zależności od rodzaju zgłoszonej reklamacji, Fundacja Tukan może zaproponować:
    • Udział w kolejnym szkoleniu o podobnej tematyce bez dodatkowych opłat
    • Zwrot części lub całości kosztów uczestnictwa
    • Inne rozwiązanie uzgodnione z uczestnikiem

Fundacja Tukan zastrzega sobie prawo do zmiany zasad zgłaszania reklamacji. Aktualne zasady będą publikowane na stronie internetowej fundacji.

PROCEDURA KONTAKTU Z KADRĄ ZARZĄDZAJĄCĄ
  • W sprawach organizacyjnych uczestnicy mogą kontaktować się z koordynatorem szkolenia.
  • W sprawach formalnych kontakt odbywa się poprzez biuro Fundacji.
  • Zasady kontaktu z kadrą zarządzającą: Uczestnicy szkoleń mogą kontaktować się z kadrą zarządzającą w sprawach organizacyjnych oraz formalnych. W sprawach organizacyjnych kontakt odbywa się poprzez koordynatora szkolenia, który jest odpowiedzialny za harmonogram i wszelkie zmiany dotyczące zajęć. W sprawach formalnych należy skontaktować się z biurem Fundacji, które zajmuje się wszelkimi formalnościami związanymi ze szkoleniem.
WYDAWANIE CERTYFIKATÓW / DUPLKIKATÓW
 Warunki podstawowe:
  • Uczestnictwo w szkoleniu: Wymagana jest obecność na co najmniej 85% zajęć. Regularna obecność jest kluczowa do prawidłowego przyswojenia materiału.
  • Praca domowa i zadania: Uczestnicy muszą terminowo oddawać wszystkie zadania oraz prace domowe. Każde zadanie ma określone kryteria oceny, które uczestnik musi spełnić.
  • Egzaminy i testy: W trakcie szkolenia jeśli są przeprowadzane testy sprawdzające. Uczestnik musi uzyskać średnią ocenę na poziomie co najmniej 70%.
  • Projekty grupowe: Jeśli w szkoleniach są projekty grupowe uczestnictwo w nich jest obowiązkowe. Wymagana jest aktywna współpraca i wkład w realizację projektu.
 Specjalne wymagania /dotyczą wybranych szkoleń/:
  • Referat końcowy: Na zakończenie szkolenia uczestnicy muszą przygotować i przedstawić referat końcowy na wybrany temat z zakresu szkolenia.
  • Opinia trenera: Trener prowadzący szkolenie wystawia opinie na temat postępów i zaangażowania każdego uczestnika. Pozytywna ocena jest warunkiem koniecznym do uzyskania certyfikatu.
Procedura uzyskania certyfikatu:
  • Złożenie wniosku: Po spełnieniu wszystkich warunków uczestnik musi złożyć wniosek o wydanie certyfikatu do biura szkoleniowego. Formularz wniosku znajduje się na stronie internetowej w zakładce ważne.
  • Weryfikacja: Biuro szkoleniowe weryfikuje spełnienie wszystkich warunków przez uczestnika.
  • Odbiór certyfikatu: W przypadku pozytywnej weryfikacji uczestnik zostaje powiadomiony o możliwości odbioru certyfikatu.
  • Wydanie certyfikatu może wiązać się z opłatą.
  • Za wydanie duplikatu certyfikatu obowiązuje opłata w wysokości 50 zł /słownie: pięćdziesiąt złotych/
  • Zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniu są wydawane odpłatnie. Opłata wynosi 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych).
  • Fundacja ma prawo odstąpić od pobierania opłat. 
Scroll to Top